Prindi

Reisitingimused

Reisiteenuste müügitingimused

1. Üldpõhimõtted
Tartu Reisibüroo OÜ on volitatud müügiagent, kes pakub reisikorraldajate või transpordifirmade teenuseid. Reisiteenuste ostmisel sõlmib klient kahepoolse lepingu reisiteenuse osutajaga. Reisilepingu tingimused kehtestab konkreetne teenuse osutaja. Reisiteenuste broneerimisel annab klient nõusoleku oma isikuandmete edastamiseks reisiteenuste osutajale.

2. Reisidokumendid
Enne reisilepingu sõlmimist veenduge, et kõigil reisijatel on olemas reisidokumendid. OÜ Tartu Reisibüroo ei võta endale vastutust juhul, kui reis jääb ära reisidokumentide puudumise tõttu.

3. Reisiteenuse müük
Reisiteenuse hinnad on pidevas muutumises. Reisi hind fikseerub alles tellimuse esitamisel. Kliendi poolt esitatud tellimus on siduvaks kokkuleppeks.

4. Reisiveoteenus
Transpordipileti ostmisel (laeva,-rongi,-bussi,-lennupileti) sõlmib klient lepingu vedajaga. Vedajal on kohustus klienti teenindada piletil näidatud tingimustel. Klient peab tellimisel teatama, kas soovib paindlikku või muutustele mittealluvat sõidupiletit, samuti boonuskaardi olemasolu. Sõltuvalt tingimustest on enamasti  tavahinnaga ostetud piletite kuupäevi võimalik muuta. Üldjuhul toimub see lisatasu eest. 

5. Lennupileti reisitingimused
Kui klient hilineb lennule, ei ole lennuettevõtjal kohustust sõlmitud reisiveolepingut täita. Lennupileti olemasolul on kliendil õigus täiendavat tasu maksmata kaasa võtta teatud kogus registreeritavat pagasit ja käsipagasit. Registreeritava pagasi kogus ja kaal on lennufirmadel erinev. Lastele on kehtestatud väiksemad piirmäärad. Väärtuslikumad esemed tuleb jätta käsipagasisse.

6. Majutusteenus
Majutusteenuse ostmisel sõlmib klient lepingu majutusettevõttega. Kliendil tuleb järgida majutusettevõtte poolt kehtestatud kodukorda. Võimalikud erisoovid tuleb esitada majutuse tellimisel. Täpsed annulleerimise- ja muutmisreeglid kehtestab iga majutusasutus individuaalselt.

7. Pakettreiside vahendamine
Igal reisikorraldajal on individuaalsed reisitingimused. Pakettreisi tellimisel tuleb kliendil kindlasti esitada lisaks isikuandmetele ka mobiiltelefoni number, et oleks võimalik muudatustest operatiivselt teatada. Tartu Reisibüroo vastutab kliendi poolt tasutud pakettreisi eest kuni selle tasumiseni reisikorraldajale. Klient korraldab iseseisvalt oma õigeaegse jõudmise pakettreisi alguspunkti, samuti tagasisõidu pakettreisi lõpp-punktist. Hilinemisel reisitasu kliendile ei tagastata.

8. Kindlustusteenuse vahendamine
Reisikindlustuse ostmisel sõlmib klient lepingu kindlustusfirmaga. Sobiva lepingu sõlmimiseks küsige nõu reisikonsultandilt. Soovitame reisikindlustusleping sõlmida ka olenemata Euroopa Ravikindlustuskaardi olemasolust. Kaardi olemasolu ei taga tasuta arstiabi. Reisikindlustusleping ei kehti kui õnnetusjuhtum toimus kliendi alkohoolses joobes olekul.

9. Vastutus
Tartu Reisibüroo ei hüvita reisiteenuse osutaja kvaliteedilangust reisi hilinemisest, õnnetusjuhtumitest tingitud kahju. Kliendi soovil abistame teda suhtlemisel reisiteenindajaga.

10. Pretensioonid
Kui enne reisile minekut tekivad probleemid, palume sellest Tartu Reisibürood koheselt teavitada. Ka reisil tekkinud probleemidest tuleb reisibürood koheselt informeerida. Kirjalik pretensioon tuleb esitada Tartu Reisibüroole ning avalduses märkida tõendid reisi mittevastavuse kohta reisitingimuste osas. Reisibüroo esitab pretensiooni edasi reisiteenuse osutajale.

info: 52 58 426